بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تا زمانیکه من مدیر عامل استقلال باشم،قلعه نویی نیز سرمربی آن خواهد بود!

تا زمانیکه من مدیر عامل استقلال باشم،قلعه نویی نیز سرمربی آن خواهد بود!
مدیر عامل استقلال در برنامه صبح جمعه این هفته ورزش و مردم به موضوعات مختلفی مربوط به باشگاه استقلال و دیگر حاشیه های پیرامون آن اشاره کرد.
اما مهمترین بخش صحبتهای فتح الله زاده در مورد سرمربی فصل آینده استقلال بود که ایشان با حمایت کامل از سرمربی مظلوم تیمش،اعلام کرد تا زمانیکه من مدیر عامل استقلال امیر قلعه نویی سرمربی این تیم خواهد بود.البته منظور مدیر عامل استقلال مربیگری قلعه نویی در فصل بعد بوده!چون سوابق حاج آقا نشان میدهد این حمایت صریح و قاطعانه را قبلا از مرحوم ناصر حجازی نیز داشته،اما زشتی های فوتبال و نیز فشار و توقع به جای هواداران اجازه نداده که بر سر قول و قرارهای فوتبالیش بماند.البته این موضوع بطور خاص برای مدیر عامل استقلال صدق نمی کند و در فوتبال و چه بسا در کل ورزش و حتی در سایر مسائل اجتماعی مردم ایران عمومیت دارد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 2 / 1392برچسب:رسانه ملی,فتح الله زاده,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com